Ne glede, če so tržni nastopi za vas novost ali pa ste že pridobili dragocene izkušnje, ste z gotovostjo naleteli pri sogovornikih na prepričanja in nenapisana pravila, ki pa so pogosto preprosto – zavajajoča. Mora poznate katero od njih?
Da oblikujete in izbrusite za vas najbolj učinkovite prodajne vzvode, resnično ne potrebujete investirati sto tisoče evrov v oglaševanje. Prepričani pa smo, ko prepoznate moč prodajnih vzvodov, le-teh ne boste skrivali, pač pa jih boste smotrno komunicirali.
Nikakor! Na slovenskem trgu obstajajo več tipskih segmentov kupcev, prav vsak pa ima svojo značilno odločevalno nakupni vzorec. Dobro spoznajte svoje kupce, predno investirate v oglasni zakup.
Obstaja več tipskih razlogov, da obiskovalec ni oddal naročila: trenutni izdelek, ki ga upo- rablja še ni odplačan, srečuje se s predsodki in blokadami, presoje in primerjave s konkurenčno ponudbo še ni opravil, nakupa še ni prediskutiral z najbližjimi. Potrebuje le čas, naša naloga pa je, da ga ves čas ustrezno nagovarjamo.
Vse je odvisno od vašega poslovnega modela, koliko cenovne elastičnosti omogoča. Izognite pa se skušnjavi, da pri oblikovanju ponudbe najprej znižate ceno – obstaja mnogo rešitev, da postane vaša ponudba atraktivna in 'polnejša', osnovna cena pa nespremenjena. Dolgoročno je taka strategija uspešnejša.
Ni res. Najbolje lahko razumete svojega uporabnika ali kupca prav vi. Podatki, vzorci in algoritmi uporabe in nakupov, ki jih lahko spremljate le vi, so neprecenljivi – le povezati jih morate z uveljavljenimi uvidi v potrošnika.
Vsaka poteza v marketingu mora p/ostati preračunljiva, pa naj gre zgolj za objavo ponudbe ali pa uvedbo novega prodajnega vzvoda na spletu – le tako se lahko vaša investicija povrne. Spoznajte osnovne trženjske gradnike, ki vam bodo v pomoč pri načrtovanj aktivnosti. Tu smo, da za vas razvijemo prepričljive vsebine in jih vpnemo v uspešne tržne strategije.
Kaj so vaše potrebe? Kako postaviti cilje? Katerim korakom morate pri trženju slediti?
PRENESIINFOGRAFIKA - EKO SISTEM UČINKOVITEGA MARKETINGA
Oblikovali smo sklope modularnih usposabljanj in seminarjev, ki jih prilagajamo potrebam vas in vašega trga. Naša usposabljanja izhajajo iz realnih tržnih praks na domačih trgih, zato so visoko relevantna in uporabna. Izpopolnjevanja, seminarje in izobraževanja izvajamo v obliki interaktivnih vodenih delavnic, kjer udeleženci vsa orodja, ki jih uporabljajo, prejmejo tudi v tajno uporabo.
PRENESIPROGRAM MARKETING USPOSABLJANJ